S-a deschis FUNSHOP PARK, cel mai mare centru comercial din Roșiori de Vede

Începând de astăzi, roșiorenii iîș pot face cumpărăturile într-un singur loc, FUNSHOP PARK, primul parc de vânzare cu amănuntul lansat de Scallier în România cu o suprafata de 6.200 mp. Punctul final al acestui proiect important pentru municipiul Roșiori de Vede a fost marcat în cadrul unui eveniment discret la care au participat investitorii, cei care au făcut posibilă realizarea unui complex comercial modern, repzentanți ai administrației locale și invitați.

Parcul comercial, închiriat în proporție de 100% găzduiește o serie de mărci recunoscute românești și internaționale pe care roșiorenii le pot găsi în magazine precum Martes, Sinsay, KiK, Jysk, Pepco, Deichmann sau Flanco. Tot aici s-a construit al doilea magazin Lidl din Roșiori de Vede, s-au deschis restaurantele Vibe și City Doner, un magazin Animax și Casino Las Vegas.

Grupul polonez Scallier are in construcție alte două parcuri comerciale, în România. Unul dintre ele, un parc de vânzare cu amănuntul, pe o suprafață de 5.000 mp, se va deschide la mijlocul lunii noiembrie, la Focșani.

„Proiectele comerciale pe care le pregătim vor funcționa în beneficiul tuturor părților implicate în crearea lor: chiriași, clienți, instituții financiare și investitorii noștri, cărora le suntem recunoscători că ne-au încredințat fondurile lor și au făcut posibilă dezvolta imobiliare pe piața românească în creștere „, a spus Wojciech Jurga., partenerul executiv al Scallier responsabil pentru dezvoltarea companiei în România, prezent la deschiderea parcului comercial din Roșiori de Vede.

Lăsând deoparte condițiile favorabile de piață pe care le oferă România, parcurile de vânzare cu amănuntul sunt tipul de active care sunt rezistente la turbulențele pieței, inclusiv dezvoltarea dinamică a comerțului electronic. Acestea sunt complementare, fiind un element esențial pentru distribuția de bunuri către clienții vizați Cumpărați online. Sunt, de asemenea, flexibili, ceea ce înseamnă că sunt ușor de adaptat la așteptările în schimbare ale comunităților locale. De exemplu, o diferență majoră între parcurile de retail din Polonia și cele din România este oferta gastronomică bogată. Clienții din România se așteaptă de la locația de vânzare cu amănuntul nu numai o gamă variată de bunuri și servicii, ci și o ofertă gastronomică și recreativă, de unde și reprezentarea puternică a sectorului de restaurante în parcurile noastre, precum și a spațiilor destinate familiilor cu copii, inclusiv locurile de joacă „, a mai spus Wojciech Jurga.

Edilul municipiului, Valerică Cîrciumaru, prezent la deschiderea oficială a parcului comercial, a ținut să le mulțumească investitorilor polonezi că au decis să dezvolte acest proiect imobiliar la Roșiori de Vede, asigurându-i de toată susținerea administrației locale în cadrul acestui parteneriat cu comunitatea locală roșioreană.

Pe lângă facilitățile oferite comercianților și cumpărătorilor, proiectul FUNSHOP PARK din Roșiori de Vede a contrbuit în mod evident la dezvoltarea pieței muncii prin crearea a peste 200 de locuri de muncă.

Parcul de vânzare cu amănuntul din Rosiorii de Vede este certificat de mediu BREEAM, subliniind calitatea dezvoltărilor durabile de vânzare cu amănuntul ale Scallier. Compania internațională Gleeds este responsabilă pentru certificarea proprietății.

Sursa: www.actualitateadeteleorman.ro

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *